TANKAR INFÖR HÖSTEN

jag trodde jag visste vad jag skulle göra & framförallt ville göra till hösten. men de vet jag inte. är reserv till högskolan och förskolelärarprogrammet så vet ju inte om jag kommer in ännu och sen vet jag inte om jag vill läsa till hösten. många tankar som snurrar i huvudet ! så antingen blir det studier till hösten eller så blir det att jobba och kanske en resa med finaste vännerna och söka skola till våren igen? ja många tankar snurrar i huvudet så vad som händer till hösten återstår helt enkelt att se. det jobbigaste är att jag verkligen inte vet vad jag vill göra till hösten ?! gaaaaah så mycket tankar och funderingar det är i huvudet nu .... 
 Bästa vän ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: