GÅRDAGEN

Blev ingen mer bloggning igår för det börja åska och blixtra så vi hade inget internet och inte heller någon ström. Blev en racer dusch och sen till mamma för å fixa håret :) kvällen igår var sjukt bra! hade riktigt roligt :D vi åkte till ronja och va där en stund, sen gick vi till en kompis till henne å förfesta och sen ut på krogen :) vi åkte även en karusell å de va nog de värsta vi gjort. haha ;) 
Idag har jag sovit i stort sett hela dagen, vakna vid elva och åt frukost sen la jag mig i sängen igen och somna om ;) nu har jag precis duschat och ska strax äta middag med pappa! :) idag blir det grillat och pommes! gööött :D sen ska jag åka å jobba, 15.45-22, inte jätte peppad just nu men de blir jag nog snart :) imorgon är jag ledig vilket är super skönt! :D vi hörs mer imorgon! puss
Gammal bild, men klänningen hade jag på mig igår också! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: