EN BRA DAG

Idag fyller finaste Ronja 19 år ! Stort Grattis vännen ❤ Hoppas dagen varit toppen bra! :)
Idag har varit en riktigt bra dag! Började dagen med en go frukost & sen en jobbdag 7-15. men det var en bra dag på jobbet, sa hej då till en kollega som skulle på semester nu och när hon kommer tillbaka är mitt sommarschema slut. synd för hon var så duktig å ja gilla verkligen å jobba med henne, alltid roligt på jobbet då ;) men efter jobbet mötte jag upp Carro här hemma så åkte vi till Ellös och fikade hos Emelie på hennes jobb :) mys! sen åkte vi till lyr en sväng och efter de ut till mollösund och åt glass :) så gott verkligen! två bilder från mollösund med bästa Carro ❤ 
 
Det var riktigt gott kan jag beräta :) När jag kom hem hade pappa fixat maten, idag blev de grillat kött, pommes och sallad :) så jäkla gott! efter de tog vi oss en cykel tur till båthamenen och kolla till båten och sen hem igen :) sen hamnade vi hos min farbror och åt lite glass å jordgubbar med dem :) Så mysigt å få träffa sture, gissela, farmor, jonny, linda, thilde och nova :) två bilder från båthamnen och en på vår cykeltur :)
 
Nu har vi landat i soffan här hemma, pappa ser på james bond och jag tänke kolla på pretty little liars :) imorgon är jag ledig och de är underbart! börjar dagen med ett bodypump pass och sen ut på sjön för sol & bad hela dagen! :) men vi hörs mer imorgon! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: