KÄNSLAN EFTER ETT TRÄNINGSPASS

Bodyattacken idag var riktigt jäkla grym. Känslan man får efteråt är väldigt grym! :) den är oslagbar! Efter träningen blev de kvällsmat med mamma, pappa å moster :) nu har jag landat i soffan och kollar på gossip girl. Älskar den serien så var tvungen å se om den, säsongen ett avsnitt ett. Imorgon jobbar jag 7-14.30 tror jag de va. På kvällen är det bodypump som gäller. Jävligt taggad på träning nu, motivationen är på topp för tillfället. Så jäkla grymt! :D
Många funderingar snurrar i huvudet. Vad ska jag göra till hösten? Jobba? Studera? Pingis? Ja många tankar. Men även många tankar om bloggen, vill jag fortsätta eller dags å sluta. Eller bara ta ett uppehåll? Aha tankarna snurrar men många svar på dem får jag inte. 


Kommentarer
Postat av: Sofia

pingisen får du har kvar iaf på tisadagar kraam ;) <3

Svar: Haha nä större chans att jag är där på torsdagar skulle jag tro ;) <3
Jenny Erlandsson

2014-08-06 @ 13:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: