1 AUGUSTI

Helt sjukt. Första augusti idag, vanligt vis är detta månaden då skolan börjar men så är de inte för mig. Utan de är en ny månad in i vuxenlivet. En månad där det verkar hända mycket roligt. Sista veckorna på schemat på mitt sommarjobb, har varit en riktigt bra sommar, husbilssemester med pappa, fest med vännerna, tjejkväll med favoriterna och mycket mer :) men det är även en ny månad där vi ska sträva efter att uppnå våra mål, ska göra allt för att försöka uppnå mina mål jag har! Men mest av allt ska jag njuta av sista månaden av sommaren 2014 ! Bästa sommaren verkligen ❤ hoppas på en sista minuten resa med bästa tjejerna också :) ❤ 
Du är bäst och tillsammans är vi oslagbara ! Världens bästa vän ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: