KROPPSIDEAL

jag tycker det är mycket hets i sociala medier just nu om kroppsideal. att man ska se ut på ett visst sätt och hit å dit. nej, de tycker jag är fel. alla kroppar är olika uppbyggda och alla ser olika ut. det är de som är de unika med oss människor att vi alla ser olika ut. man kan inte se sträva efter att se ut som någon annan för det är inte säkert att man har samma kroppsbyggnad som den personen. man ska vara stolt över hur man ser ut! jag vet att de är fruktansvärt svårt ibland för jag har under många år varit missnöjd med hur jag ser ut, men jag försöker å tänka varje dag att jag är nöjd med hur jag ser ut. jag vill titta mig i spegeln å va stolt, inte må dåligt över hur jag ser ut. självklart varierar det från dag till dag va man tänker å tycker om sig själv. men någon väldigt bra enligt mig är Molly Sandéns nya låt, Freak som handlar lite om detta. har ni inte hört den tycker jag ni ska göra de, lyssna på texten! :) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: