GÖTEBORG MED BÄSTA VÄN

Hallojsan! Skolan är igång för många men inte för min del. Känns väldigt konstigt måste jag säga men samtidigt är det väldigt underbart. Så idag drog jag och bästa vän till göteborg och jag fick shoppat massor :D en blus, ett par shorts, vax till håret, ett par byxor och en bh. super nöjd för nu är allt klart inför turkiet :D wiiie! nu ska bara jag bara packa också ;) haha! ikväll ska jag ta de lugnt, kolla på idol, pretty little lirs och paradise hotel typ :) imorgon är det torsdag och jag ska jobba, 12.30-17.30 och sen hem å byta kläder och åka på kalas till bäst farmor !<3 en bra torsdag tror jag de blir :) men vi hörs mer imorgon! puss
OM 3 DAGAR ÅKER VI IGEN !!! SÅ JÄVLA NIIICE ! PÅ LÖRDAG DRAR VI !!! :D
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: